Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2012, 16:54   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej igen...jo du beder dem på kommunen om at udstede et såkaldt pensionistbrevis og så den seddel du får ,hvor det står hvad du får pr.mdr.---den er vigtig...de 2 ting tager du med på banegården sammen med et billede..så laver hun et slags togkort til dig,som også gælder i de fleste busser..prisen er for det meste som ved børn - ca halv pris..men det er meget vgtig du medbringer den seddel hvor der står hvad du får hver mdr..og evt dit pensionstbrev - det brev hvor der står du får ftp....kortet skal så fornyes hvert år,men det er gratis og billedet bliver genbrugt..

nu kender jeg jo ikke dig og din økonomi,om du er gift..jeg er pt i udlandet og har ikke adgang til mine papirer,men min mand siger at bag på seddlen hvor din udbetaling er ,står hvordan du ka regne det ud..er du gift - enlig,men endvidere kommer der jo hvisa du har andet f.eks erstatninger,pensioner osv...

min mand har et firma,og vi fik simpelhen revisoren til at regne tingene ud ,så vi var sikker på alt var ok.
jeg ka sige så meget,jeg er gift m.en der tjener godt og bliver straffet alt det de ka og jeg får ca.116oo brutto...

håber det var en lille hjælp el.må du skrive igen
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat