Emner: Opfølgning
Se enkelt indlæg
Gammel 23-02-2008, 11:29   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kære Skovgård, Kimmik oa.

Mine stratusprofil fra psykiateren var også forsvundet gennem en længere periode. I Fredags ringede jeg rådvild til kommunen og sagde jeg ville klage til Borgmesteren over deres uorden mht breve, erklæringer, statusprofiler med personfølsomme oplysninger der bare 'forsvinder i bunkerne'. Jeg ringede min advarsel ind kl 10 og kl 11.45 havde de fundet brevet....
Så det hjælper at klage.

Som udgangspunkt havde jeg sagt at jeg IKKE længere gik hos en psykiater, og ikke længere modtog medicinsk behandling og at det var 2 år siden jeg sidst havde været hos ham, hvorfor jeg sagde at statusprofilen ikke kunne give status over min konkrete og nuværende situation. Dog mente jobkonsulenten at det ville være bedre med profilen.

Nu stiller min nye sagsbehandler sig på bagbenene og vil vide hvor jeg NU går i behandling, og understreger at jeg ikke har været hos psykiateren i 2 år.
- jamen hallo! Det HAR jeg jo sagt. Det er det som jeg altid siger, at mange kokke fordærver maden. Jeg har haft 7 personer indover min sag gennem de sidste 3-4 måneder!!!

Nu skal det heller ikke undre at den nye sagsbehandler kan gøre et større nummer ud af den ældre profil og at jeg nu skal gennem himmel og helvede der bare har ét formål - at trække tid ud, forvirre og muligvis tvinge mig i knæ.

Og hvad venter vi egentlig på - jeg har jo underskrevet ansøgningen om førtidspension i December 2007, gab mand!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat