Se enkelt indlæg
Gammel 04-05-2012, 14:09   #16
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Aner ikke om du er i farezonen .. bare at en chef kan ansætte hvem det skal være.. jeg har slet ikke taget stilling til din historie..

Det med at fyre en ansat ... jamen vi mener vel alle at vi passer vores job til punkt og prikke.. og er det også sådan i en chefs øjne.. ja så bliver man jo ikke bare fyret..
Men i dagens DK er der mange forskellige krumspring der bliver taget i brug hvis man ønsker at fyre en person...

Jeg ville nok passe mit arbejde som hidtil... og få det bedste ud af det - være positiv.. og ikke gå rundt og fortælle familiehistorier til alle de andre ansatte.... (det aner jeg jo heller ikke om du gør pt )

Det er sådan set det eneste du kan gøre .. og så viser du at du er en god kollega og medarbejder..
jeg har ikke sagt" eller tænkt mig at sige noget som helst" til nogen og gør det heller ikke. jeg tænkte at det eneste jeg evt" kan gøre er" at holde lav profil. og bare passe mit job. for det ville jo et eller andet sted lugte lidt hvis jeg blev fyret" de næste par md. eller at der lige" pludselig bliver både det ene eller det andet i vejen.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat