Se enkelt indlæg
Gammel 27-04-2012, 17:22   #12
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 14
pige29 er ny på vejen
Hej alle!

Jeg er den "heldige" veninde der bliver omtalt. Og heldige veninde af Alanabith!

Min sb kontakter mig aldrig over telefon eller over mail. Det har gået igennem Ramsdal, som er en andenaktør som kommunen betaler til. Nu er spørgsmålet bare om de bliver sagt op fordi der er kommet så meget rod, efter jeg måtte opsøge min sb selv. (Jeg har skervet indlæget: Lus mellem 2 negle). Ramsdal mener ikke at de kan rode os ud af dette og tror osse de bliver afskedigt. De har hjulpet meget, da de jo ikke har noget med kommunen at gøre men er der for mig. Jeg har så osse haft min mor med, og hun har skam blandet sig hvis der er noget hun eller jeg ikke har kunne forstå. Osse hvis jeg er blevet så træt at jeg ikke får det hele med, så kan hun lige opsumere mig. Men hun kender jo intet til love og paregraffer...

Det værste er at jeg ikke har kræfter til at kæmpe. Sagsbehandleren hev lige det sidste gnist ud af mig, så nu må mit hjem og have stå og rode. Min hund bliver forsømt. Og jeg tar så mange piller at jeg sover (og glemmer) verden omkring mig, bare for at jeg ikke gør noget dumt...

Men stor tak til alle der gerne vil hjælpe!
Og en speciel knuser-tak til Alana!
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat