Se enkelt indlæg
Gammel 25-04-2012, 14:43   #40
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation

Undskyld mig lige et øjeblik! Denne tråd startede jeg, fordi jeg syntes at vores politikere blander sig for meget i vores privat liv.

At der sidder mange på K10, med lige så mange meninger og holdninger kan der vist ikke herske tvivl om, efter flere indslag i min tråd.

Men nu handler min tråd altså ikke om RYGNING, FEDME OSV. Men om retten til at ville bestemme over sit eget liv, og ikke dikteres fra folketinget.

VI DANSKERE ER JO IKKE DUMME, MEN KAN TÆNKE SELV.! Flere af os, er op i årene og forlængst flyttet hjemmefra.

Jeg må dog lige tilføje til indlæg om passiv rygning, at der faktisk ikke er lavet nogen undersøgelser om farligheden af dette i Danmark.

Til gengæld kan jeg undre mig over, at politikere ikke forbyder alkohol, da der bevisligt er flere mennesker som bliver syge af at bo med eller have en pårørende som alkoholiker, end der dør af passiv rygning. Og det er bevist.

Der findes ikke i dagens Danmark en ryger, som ikke er bevidst om sin vane, og derfor tager mere hensyn til andre, end så mange andre.

Og skal det komme an på, hvem som koster penge i vores samfund, så tror jeg ikke at min tråd skal benyttes til det. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat