Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2012, 15:13   #33
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dan Se meddelelser
Jeg er virkelig måløs over indholdet i denne tråd

Nogle mener ligefrem at det at de er tykke det ikke genere andre men det gør røg og så er det okay at have den mening

Selvfølgelig går det ud over andre når man er tyk da man bruger sundhedsvæsnet meget mere end normalvægtige

Mange overvægtige har problemer med helbredet og dermed også arbejdsmarked og det er da helt sikkert noget som går ud over alle andre

Så kom ikke her og vær så hellig

Gad vide om dem der mener det er okay at være efter folk der ryger har samme holdning til dem som er efter alle dem som er uden for fællesskabet
kontanthjælpsmodtagere, syge, overvægtige og ja man kunne blive ved

Jeg begriber ikke hvordan det kan være okay at skulle formynde en hel befolkning
Jeg har det nok lidt som dig Halse
Jeg hader alt formynderi og mener at folk selv har retten til at bestemme over deres liv
Skræmmende læsning i denne tråd specielt når man tænker på at der ikke findes noget ordentligt bevis på at passiv rygning er skadeligt
Og her har vi beviset på hvorfor der er behov for at formynde overfor de ekstremt arrogante mennesker der påkalder sig ret til at skade andre og herudover sviner de mennesker til der tillader sig at klage over det...

Ikke engang en rolig og saglig dialog kan man få ud af dem. Hver eneste gang skal vi høre om at biler og mados også generer. Vorherre bevares - forhold jer dog til sagens kerne. Jeres røg generer og skader andre mennesker - hvad vil I gøre ved det?

Magen til egoisme og arrogance skal man lede længe efter. Det er det virkelig shockerende ved denne debat.

De fleste mennesker har heldigvis lært at tage hensyn til andre, men en heldigvis svindende gruppe ødelægger det for alle andre.
panti er ikke logget ind   Besvar med citat