Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2012, 14:54   #7
Alpen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2011
Lokation: Aalborg
Alder: 65
Indlæg: 20
Styrke: 14
Alpen er ny på vejen
Til Tumnus: Jeg synes da det er helt vildt så lang tid du har ventet. Har du så prøvet på at kontakte dem for at høre om der sker noget?

Til Vovse: Ud fra det du henviser til, så har du ret i at lægepapirer ikke har indflydelse på det at de skal revurdere min situation. Jeg har intet kendskab til om de har gjort det ved mig efter 1 år. Til gengæld skal jeg til afslutningsmøde på torsdag på Reva og der regner jeg da med at socialrådgiveren kommer med en vurdering. På torsdag er der også gået 2 år og 4 dage...
Jeg vil ud fra dette, forsøge på at presse på for en hurtigere afgørelse for jeg mener at der er gået alt for lang tid hvor der ikke er sket noget. Hun vil formodentlig prøve på at trække tiden yderlige ud for at komme over på de nye regler så hun kan banke mig ned på kr 10300 om måneden.

Til c.l.e.o: Jeg gætter kun men ud fra det som Vovse henviser til, så skulle sygeperioden tælle med idet jeg jo stadig får ledighedsydelse. Den eneste undtagelse som nævnes er barsel. Sådan tolker jeg det. Det kan være at jeg tager fejl. Jeg håber, at andre så vil skrive om det her.
Alpen er ikke logget ind   Besvar med citat