Emner: HJÆLP!
Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2012, 18:55   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Henrik Day Poulsen er god nok, men sjovt de lige har valgt ham, da han ellers er svær at få tid hos grundet hans popularitet. Men godt træk fra kommunens side (for engang skyld).....

Håber han skriver noget der falder ud til din fordel!

Og ''bare rolig'' du skal nok blive fredet. Du kommer til at gå resten af graviditeten uden tiltag, og efter fødslen plejer de at give yderligere 2 år mere, hvor de lader dig være i fred, og hvor det er op til dig selv at henvende dig. Nu skal du jo hygge med den lille ny, og der er lange tider på vuggestueplads osv. Så de kommer ikke til at ånde dig i nakken på noget tidspunkt. Med mindre du altså selv vil have det.
Så du går en dejlig tid i møde, som du da bare skal nyde i fulde drag. Og når den lille er begyndt i vuggestue og selv kan tusse rundt, så ser dit liv så meget anderledes ud, at du langt bedre vil kunne danne overblik omkring fremtiden.

Jeg elskede at være gravid, det har været de perioder i mit liv hvor jeg har været psykisk stærkest. Og skægt som man regnede hele livet ud i uger ''hvad uge er jeg nu i'' aaaah 21+4, hahaha........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat