Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2012, 20:07   #21
asti
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Lokation: nordjylland
Indlæg: 83
Styrke: 13
asti er ny på vejen
Til Pedro

Kan du ikke prøve at søge på kommunen,det ved jeg at man kan.Har du ikke en sagsbehandler du kan snakke med, om de kan hjælpe dig.Når man søger på kommunen vil de have et bevis på alt det du betaler, og at det er betalt,og et bevis på at du ikke kan låne pengene i banken,det var meningen at jeg ville søge hjælp til fysioterapet,men ville ikke gå i banken,og spørge om jeg kunne få et stykke parpir hvor der står at de ikke vil låne mig penge,men ellers havde nok bare sagt at jeg skulle hæve min efterløn.Syndes at det er dumt at du bare dropper din medicin, jeg tror ikke det er medicines skyld at du har det sådan, måske det er noget du har inde i dig,en eller flere ting du trænger til at komme ud med.Tør slet ikke tænke på hvordan jeg vil have det hvis jeg droppede min medicin. Men prøv at snakke med din sagsbehandler,og forklare hvordan du har det.Og hvis du ikke vil have din medicin mere, så skal du alså snakke med din læge om at trappe ud af det,det andet er alså for farligt.Det kan jo også være at du kan få en anden slags medicin.Og det der med at huske, det har jeg fået af vide af min psykiater at det er pga.at man har det psykisk dårligt.

Sidst redigeret af asti; 10-04-2012 kl. 20:23.
asti er ikke logget ind   Besvar med citat