Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2008, 14:12   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er altså mystisk, for jeg tjekkede, om det virkede, da jeg lige havde lagt det på.

Men her er det igen - på en anden måde:

Citat:
Praksisundersøgelser 2007
2007 - Statsforvaltningen Syddanmark - Praksisundersøgelse om hjælp til enkeltudgifter efter aktivloven § 81 - 2 mb


2007 - Statsforvaltningen Sjælland - Praksisundersøgelse i praktisk, pædagogisk eller anden støtte i hjemmet - 394 kb


2007 - Statsforvaltningen Nordjylland, praksisundersøgelse vedr. merudgiftsydelse ved forsørgelsen af børn med handicap.... - 275 kb


2007 - Statsforvaltningen Midtjylland - Praksisundersøgelse om hjælp i særlige tilfælde efter integrationsloven - 496 kb


2007 - Statsforvaltningen Hovedstaden - Praksisundersøgelse - Servicelovens § 100.> - 392 kb
http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=3929
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat