Se enkelt indlæg
Gammel 26-03-2012, 09:20   #7
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Selvom der sidder politikkere og udstikker retningslinjer for service, er det ikke det samme som den måde det bliver forvaltet på.

Uanset hvad, har den enkelte sagsbehandler ansvaret for hvad der bliver skrevet og dermed også afgørelsen.

hvis en sagsbehandler ikke kan stå inde for sagsbehandlingen, dvs at det ikke tåler dagens lys, kan dette faktum derfor aldrig blive borgerens hovedpine!

Det er selvsagt derfor der er forskellige love, som retsikkerhedsloven, samt forvaltningsloven, som SKAL overholdes.
Men disse er stort set sat ud af spillet idag!

Efter min mening, er grunden til den hårde og uværdige behandling af borgere, en konsekvens af at INGEN eller kun få, siger fra!

Hvis man derimod er stolt af den forskel og arbejde man gør, kan jeg ikke se problemet.

Som sagt; kan sagsbehandlingen IKKE tåle dagens lys, er det sagsbehandleren der har problemet OG ANSVARET, uanset, hvilken sagsgange der aftales, tit mundtlige aftaler, eller udstrukket af afdelingsleder.

Hvis IKKE der fandtes disse sagsbehandler, der af den ene eller anden grund bare følger normen på kommunen, kunne det IKKE lade sig gøre, at behandle borgere som vi desværre alt for tit ser det!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat