Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2012, 10:17   #17
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
var rigtig godt at se hende i vildrede. nu må det her ikke misforståes for ja kunne jeg rede alle de børn hun snakker om gjor jeg det. men tænker hun på de børn der lever i de familier hvor mor eller far er syg hvilken pris de må betale nu hvor de i børnens unge år til forælder er 40 ikke har meget glæde af at har en syg forælder for overskudet som den forælder lige kan finde frem skal bruges på et job hvordan tro hun de børn har det når ders forældre frem over ikke kan tage sig af dem før forældrene er40 og måske til den tid kan få pension til den tid kan det være de børn får hvad de har brug for så er det bare om det er tidlig nok.
sanne mor
Helt igennem valid pointe. Min SB'er i jobcentret, en ca 20-årig "paradise hotel" type, sagde at nu måtte vi finde ud af hvor min (1,5 år) datter skulle hen mens jeg skulle i arb.prøvning. Der var jo bl.a. et dagbørnehjem i Bagsværd hvor de kunne have hende i den periode! Da sortnede det for mine øjne..... men jo, hele den periode hvor jeg blev slæbt igennem torturmaskinen, var jeg ærligt ikke en tilstrækkelig mor for mit barn og vi skulle have haft massiv hjælp men fik det aldrig. Heldigvis kom jeg aldrig i rigtig arb.prøvning da Espelundens læger og psykologer fuldkommen udelukkede det.

Men ikke alle er ligeså "heldige" som mig og med den nye reform kommer de helt sikkert til at betale en ekstra pris for utallige anbringelser af børn til forældre der krakker........ skulle man lige minde hende og mette om dette?
panti er ikke logget ind   Besvar med citat