Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2012, 21:24   #155
GoGo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 119
Styrke: 14
GoGo er ny på vejen
Hej...

Så fik jeg sendt klagen over BAN havde givet kommunen medhold, for ca 1 ½ uge siden.

Jeg fik lavet en lidt lang klage, men med alt det rigtige, de rigtige principafgørelser, kommunens egne ord for at min arbejdsevne var varig nedsat osv. Jeg fik skrevet en del omkring de problemer vi står i her i kommunen, med at en afdelingslæge som undersøger os og er med til alle vores samtaler, samtidigt fungere som lægekonsulent, og at hun samtidig er inhabil da hun sidder med ved visitationsmøderne hos kommunen og henviser borger til sig selv.

Da hun er direkte årsag til jeg røg af 27 stk 1 nr 4, var jeg nødt til at få dette med...

Jeg blev efterfølgende ringet op af min fagforening, som jeg havde sendt klagen til. De var dybt imponeret over den klage jeg havde lavet, jeg fik virkelig ros, og de var da næsten bange for jeg kunne overtage deres job

De havde aldrig set så god en beskrevet klage, så de ville gerne have lov til at bruge min klage til hjælp i andres sager, som i så kan forstå så bliver man da lidt stolt...

Men venter så spændt på om nævnet vil genvurdere sagen eller om de sender den videre til ankestyrelsen..

Er der nogen der ved om nævnet skriver at de sender den videre eller om jeg skal vente til jeg hører fra ankestyrelsen ????

fra Gogo
GoGo er ikke logget ind   Besvar med citat