Se enkelt indlæg
Gammel 12-03-2012, 21:46   #165
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Fortsat flexbevilling er vel en afgørelse, Curls?

Jo men partshøring er fortsat en partshøring - før en afgørelse. De skriver i partshøringen, at de mener, du fortsat skal være på fleksjob. Det kan måske være, at det er mere omkring "påbegyndelse af førtidspension", de ligesom skal have "partshørt", fordi de åbenbart ikke selv vil påbegynde en førtidspension, selvom du har søgt selv.... Så jeg tænkte på, om det var her, man måske skulle komme med grunde til, du selv har søgt førtidspension.

...tror ikke, jeg forstår, hvad du siger i de to sidste to linjer, men det lyder interessant, så hvis du vil uddybe lidt, vil det være fint :-)
Jeg tænkte lidt på den her sætning:

Borger har dog ikke deltaget i forløb på hovedpinecenteret i forbindelse med borgers hovedpine og migræne og der kan på nuværende tidspunkt ikke fastsættes, om alle behandlingsmuligheder er udtømte og om der er grundlag for at påbegynde sag om FP.


Nu ved jeg ikke, om hvor meget lægerne har gjort for dine problemer med hovedpine. Tænkte bare på, at de skal se på helheden i dine lidelser og ikke kun på din hovedpine-problemer... Og at det ikke er diagnoserne, de skal se på, men din arbejdsevne som helhed. Måske er hovedpinen ikke det værste af alle dine lidelser... tja det var bare en tanke.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat