Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2012, 23:35   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg tror jeg ville nægte, at besvare den slags spørgsmål, kort og godt.

I forbindelse med min egen sag, som tog ca. 15 år, er der aldrig spurgt ind til disse ting.
Jeg har oplyst, at jeg ikke bor sammen med børnenes far, at han ser børnene i mit hjem, at han af og til har hjulpet med bl.a. støvsugning, og nix mere om børnenes far og mit forhold til ham

M.h.t. forældre og opvækst står der i mine papirer, at jeg har haft en god barndom og hvad min far arbejdede med, og hvor mange søskende jeg har, og at jeg har kontakt til mine søskende.

M.h.t. netværk står der, at jeg har et lille, men godt netværk, 2 veninder og mine forældre (nu kun min mor).

Så jeg kan overhovedet ikke se nogen grund til, at pinde tingene ud på den måde.


Fortæl dem f.eks. at du og din datters far blev trætte af hinanden og skiltes i al fordragelighed.

M.h.t. dine forældre kan du jo fortælle hvad de lavede, job og evt. fritidsinteresser.
Hold fast i, at du ikke ved hvorfor de blev skilt, det har de aldrig involveret dig i.
Hold fast i, at du ikke ved om din far havde et alkoholmisbrug, at han i så fald har skjult det godt.

Lad være med at give dem noget, som de kan bruge mod dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat