Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2012, 00:53   #140
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Midt i en § 17 på foreliggende...

...vil jeg blot lige forhøre mig, om det er normal procedure at der foretages en revurdering af, om borger fortsat opfylder betingelserne for visitering til flexjob?


Yderligere opklarende oplysninger:

I revurderingsperiode i første halvår af 2011 var det ikke muligt for Anden Aktør at finde praktiksted grundet masive skånebehov.

Ved start af ny revurderingsperiode (der udløber marts i år) blev der søgt § 17 på foreliggende, som endnu ikke er landet på rette sted - dels fordi jeg "har taget mig" noget i retning af 1.5 måned til partshøring og dels fordi SB afventer ny journalindsigt fra hospital (akter, der er bortkommet i sagen).

Altså et system af halvårlige revurderingsperioder (og ikke helårligt, som jeg har opfattet det, udfra "efter 12 måneders ledighed ud af 18 måneder" (frit efter hukommelsen) jvf. LAS § 74 c)?


...hmm, helt efter bogen?

Eller noget fordækt her, idet konklusion til FP-ansøgning fremstiller borger noget mere ressourcestærk og med flere ikke udtømte behandlingsmuligheder (vurderet af SB) end "Revurdering af flexbevilling" her i marts (nyt afsnit i RP)?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat