Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2012, 14:56   #27
fabrix
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Indlæg: 45
Styrke: 14
fabrix er ny på vejen
Endelig erklæring fra Psyk.

Så fik jeg igår endelig den efterspurgte erklæring fra lokal Psyk.
(jeg har selv bedt om en erklæring, for at få mig tilbage i sygedagpengesystemet og dermed få SDP - har pt ingen indkomst).

Oprids:
Har været sygemeldt i 52 uger pr. 1 november 2011 - hvorefter jeg ikke fik forlængelse i SDP. (læs ovenstående indlæg for nærmere info)

Har klaget til BAN, som jeg afventer afgørelse på.

Har ingen indkomst, da min mand tjener for meget ved ordinær arbejde, er derfor under "selvforsørgelse" (læs bankens nåde) hvilket stresser vildt meget.

Vil derfor gøre alt for at komme ind i SDP systemet igen, hvilket jeg i øvrigt også mener jeg er berettiget til.

Da jeg er fuldstændig overladt til mig selv, dvs jeg selv skal være tovholder på min sag, hvilket er totalt umenneskeligt, har jeg bedt om ovennævnte erklæring fra Psyk.
Han har tidligere udtalt, at hvis ikke det holdt vand, det han skrev, mente han ikke at det ville kunne skade mig yderligere. Altså hvis det ikke går som han forventer.


Nu har jeg så ENDELIG fået skrivelsen/erklæringen, MEN jeg er virkelig i tvivl om jeg skal sende den ind til jobcenteret eller?

Synes der er flere ting, som bekymrer mig i den?

Lægen skriver bla. " det er med overvejende sandsynlighed at xxx vil kune genoptage beskæftigelse indenfor det normale arbejdsmarked indenfor 2x54 uger fr varighedsbegrænsningen at regne". !!!!

Er de 2x54 uger korrekte?

Han skriver desuden:" xxxx er i kontakt med Jobcenteret, hvor hun er i gang med et revalideringsforløb, som hun er glad for".

Dette er ikke helt korrekt, og derfor ved jeg ikke om han bør rette det!
Det korrekte er:
Jeg er i kontakt med en jobvejleder fra Aktiv Indsats, og er i et praktikforløb, hvilket i øvrigt er selvvalgt.

Lægen skriver: "Vi vurderer altså, at xxxx kan komme tilbage på arbejdsmarkedet i en tidshorrisont fra nu på 1/2 til 3/4 år.
Inden da kræves en langsom optrapning pga. hendes fortsatte depressive symptomer og kognitive problemer."

Dette "stresser" mig helt vildt, da jeg p.t. er på 12 timer om ugen, og faktisk tit går "død" på de timer, er bange for at de vil "hænge sig i det 1/2 år..... og hvad så derefter?

Jeg har virkelig brug for jeres tanker vedr. dette?????? Please, hvad ville I gøre?

Jeg vedhæfter oprindelig skrivelse fra Psyk. som bilag for nærmere læsning.


P.s. Jeg opdagede så i sidste uge, grundet jeg skulle sygemelde mig, at min jobvejleder var stoppet. Jeg havde fået tildelt en ny jobvejleder, men havde intet fået at vide......... Jeg har ikke hørt fra min nye jobvejleder, og der skulle jo ligesom følges op på denne praktik.

Hold op, hvor føler man sig bare magtesløs og komplet til grin - midt i sit livs største krise.
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  CCI00001_1.jpg
Visninger: 331
Størrelse:  280,4 Kb
ID: 331  
fabrix er ikke logget ind   Besvar med citat