Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2012, 09:35   #1
tm1978
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Indlæg: 264
Styrke: 13
tm1978 er ny på vejen
Hvor meget kan man få udbetalt som gift ftp?

Hej alle i dejlige mennesker. Nu har jeg læst en del tråde herinde og jeg synes I alle sammen er fantastiske til at hjælpe hinanden. Det er en super side.

Jeg er visiteret til fleksjob og kan klare 15 timer om ugen håber jeg... (jeg har været visiteret til fleksjob siden jan 2006 og haft forskellige jobs. Startede med 24 timer om ugen, men det er bare gået ned af bakke)
Jeg har sammen med min søde jobkonsulent fundet et sted hvor jeg skal til samtale om en praktik i 2 mdr. det glæder jeg mig på den ene side til, men på den anden side er jeg bange for at det ikke går.

Min jobkonsulent og sagsbehandler synes det er fint at jeg vil prøve, men er samtidig også noget skeptiske over om jeg kan klare det.

Nå, men her er mit spg.
Hvis ikke jeg kan klare det og der bliver søgt om ftp, hvad kan jeg så forvente at få af penge?
Jeg er gift og min mand arbejder og tjener penge.
Jeg har forsøgt den der beregning på nettet, men synes det er lidt svært.

Er der nogen der har lyst til at dele deres viden om, hvor meget I får udbetalt?
Vi har hus og jeg er bange for vi er nødt til at sælge, hvis jeg skal på ftp og det er jeg selvfølgelig ikke glad for, slet ikke nu, hvor det er næsten umuligt at sælge hus, men på den anden side, ved jeg heller ikke hvor lang tid jeg kan klare alt min angst, når jeg skal afsted på praktik/job.
tm1978 er ikke logget ind   Besvar med citat