Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 23:17   #57
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Linuzmor,

Man skal ikke tage fejl af at en hund fylder meget, næsten lige så meget som et barn, så det er med grundige overvejelser man skal anskaffe sig en sådan en. Så er det måske ligeså godt at have en til låns.

Mht. det BAN skriver, der tror jeg desværre ikke, at du har så meget mere ,at komme efter end de 26 uger du allerede har fået. De kan I din sag ikke se om du har klaget over indstillingen til ftp.!! Det fremgår af rpén, at der har været en indstilling idet Ban skriver: "Imidlertid fremgår det af ressourceprofilen, at der blev afgivet en indstilling herom den 12. september 2011".

Ligeledes frasiger de sig myndigheden til, at checke om hvorvidt du har underskrevet og dermed godkendt rpén, dvs. dermed godkendt, at der var en indstilling. Alt i alt henviser de til Ankestyrelsen, men de tager kun sager hvis de mener det er en princip sag!!

Jeg ved ikke, du kunne da prøve at sende sagen til Ankestyrelsen, for jeg ved reelt ikke om BAN ville have modtaget klage over indstilling til ftp. hvis du havde klaget herover! Har du overhovedet dette? Måske blot i forbindelse med stop af dine sygedagpenge? Om det så er stærkt nok det ved jeg ikke, det skal nok pindes lidt ud. Hvis du mener der er hold i din sag i forhold til dette er det måske værd at søge Ankestyrelsen ligeså. Check evt. deres hjemmeside.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 01-03-2012 kl. 23:21.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat