Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2012, 10:53   #34
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Jeg mener nu heller ikke nogen kaster med rådne æg i denne tråd.



OK. Hvis du mener aktiveringsforanstaltningerne skal baseres på frivillig basis er vi enige.
Det var bare ikke det indtryk jeg fik.
Nej det er så helt fint, jeg håbede bare på at det ikke udviklede sig. Jeg havde jo selv fat i Lunasdatters indlæg, men fred være med det vi har jo alle hver vores indstilling til tingene og så greelt var det så åbenbart heller ikke.

Så desværre ikke indlægget i tv. avisen 18.30 med psykiaterne udtalelser, men hørte godt noget om det radioen tidligere. Håber godt nok at psykiaterne har en skjult dags orden med at skaffe penge til psykiatrien med de udtalelser.

I øvrigt er det jo så også sådan at det hele sikkert er blevet skåret over een kam, hvor nogle psykiatere så måske har ment nogle lidelser frem for nogle andre.. Typisk.

Lunasdatter, vi gider ikke bære nag her på K10 vel, det kan der være nok af i forvejen. Håber du får en god dag med masser af solskin. Det samme for jer andre selvfølgelig, nu vil vi snart have noget forår.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat