Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2012, 22:29   #5
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af fibro Se meddelelser
åhh stakkels dig EE, det lyder virkelig til at have været en meget hård omgang for dig at komme igennem Ja præcis det du skriver med, at hun ikke mener det var nok, og at du selv oplever det som MEGA lang tid, sådan er jeg sten sikker på jeg selv vil få det

Jeg tror desværre ikke jeg kan få skrevet at det forværrer min tilstand, min søde læge sagde da jeg fortalte hende om deres beslutning, at jeg måtte forsøge så godt jeg kunne, og var det for hårdt, skulle jeg bare sig til, så sygemeldte hun mig med det samme. Jeg nævnte så min bekymring for om kommunen i så fald ville sende mig ud i ny senere, og hertil sagde hun, jamen kan du ikke, så kan du ikke, og det vil blot understøtte alt det der står i papirerne...og det er jo rigtigt nok

Jeg frygter sådan at skulle igennem det forløb på Revacenter, nervøs for at man overhører mine problemer, presser på for at få mig op i tid, presser mig til ditten eller datten...beskriver mig så jeg ikke kan genkende mig selv osv osv osv....stress med stress på!
Hej Fibro,

Jeg var jo på et lign. center eller som en af mine gode venner herinde vil kalde det en "hyggeklub". Når det nu var jeg skulle i arbejdsprøvning igen, satte jeg et max på hvad jeg kunne i forhold til normalen og det blev 2 timer to dage om ugen. Havde jeg sat det til hvad jeg kunne magte, dog med pauser, så ville det have været 1 time max 2 dage om ugen.

De var så søde der hvor jeg var, jeg havde flere sammenbrud i starten, for det er så svært at vide hvornår man skal have pauser og hvordan og hvorledes. Mine grænser var ultra korte og jeg brugte lang tid på at restituere når jeg kom hjem. På grundlag af mine reaktioner derude og mine dagbøger var min vejleder klar på at slutte forløbet allerede i uge 3.

Du skal gøre op med dig selv, hvad du vil fibro og jeg ved at det er svært. Forventnings angsten er også den værste, men det skal nok også tage overhånd når du er i det, det ved du sikkert allerede. Hvis du siger ja til afprøvning, på et meget skånsomt center forhåbentlig, så skal du gøre op med dig selv hvilke timer du kan klare pr. uge. Dernæst skal du checke med din sagsbehandler om hvor længe hun forventer forløbet skal varer, de obligatoriske 12 uger er for mange af os uoverskueligt.

Hvis du beslutter dig for at du ikke tør/formår at gå i arbejdsprøvning, så må du høre din sagsbehandler om hvad der så skal ske.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat