Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2012, 10:22   #5
VibekeC
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 61
Indlæg: 14
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
VibekeC er ny på vejen
Tusind tak, Hyanna!

Hej Hyanna

Jeg ved ikke, hvor spørgeskemaet blev af? Ærgerligt, for det er jo disse spørgsmål, det er interessant at få svar på. (altså hvordan det faktisk påvirker os at have mistet tilknytning til arbejdsmarkedet mere eller mindre permanent)

Jeg håber, at der er andre, som kan finde overskud til at skrive lidt om deres historie på min blog - selvom jeg er klar over, at det langt fra er alle, der magter det.

Jeg har heller ikke selv ressourcer nok til at være 'rigtig aktivist', men jeg kan ikke holde ud at læse og høre flere nedgørende, hadefulde ord om os, uden at forsøge at gøre modstand.

Så bare skriv lidt - når du kan. Det behøver slet ikke være en lang fortælling, bare hovedpunkter og dine følelser omkring forløbet, for eksempel.

Igen - tusind tak for din støtte!

De bedste hilsner
Vibeke C

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Jo kære VibekeC ..... Du må såmænd gerne få min historie, så jeg skriver til dig når jeg kan få mine hænder til at lystre. Jeg synes også at det er et godt initiativ, så vi ikke bare sidder passivt og modtager omverdens fordomme omkring os der enten ikke kan eller ikke længere kan indpasses på arbejdsmarkedet fordi vi er for syge.

Jeg undrer mig bare over hvor det spørgeskema blev af, du havde sat ind omkring sorg over at forlade arbejdsmarkedet, for det var da dig, var det ikke

Kunne ikke svare lige der, fordi mine hænder ikke ville mere.

På med vanten Vibeke ... og jeg håber der er mange der vil bakke op omkrig dit initiativ!!!!

Hyanna
VibekeC er ikke logget ind   Besvar med citat