Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2012, 01:19   #4
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Guldfax Se meddelelser
hej..
det med ftp siger min læge også - han kan ikke se jeg kan passe ind nogen steder med de problemer.. men det er ikke lige et ønske når man kun er 25..

jeg er stadig på antidepressiv og går til tjek ved lægen.. han mener at behandlingsmulighederne psykisk er udtømte.. mht gigt afd så skal jeg stadig til tjek med jævne mellemrum.. for at sikre jeg er i systemt hvis jeg skulle få det værre eller hvis min depression skulle bedres så de kan udrede mig ordentligt...

men eftersom at behandlingsmulighederne er udtømte psykisk og min fysiske tilstand kræver en bedring psykisk så siger lægen at mulighederne her er udtømte også.. så tilstander ser vel ud til at være stationær..

problemet var jo at psykiateren jeg var til udredning med sluttede med at skrive min tilstand måske kunne bedres over år.. men som min egen læge siger så har vi prøvet at bedre med andet medicin og samtaler som psykiateren forskrev - med negativ virkning..
Jeg kunne sagtens forestille mig at kommunen ville få lavet en psykiatrisk speciallæge erklæring på dig, og der kunne det jo vel være at han/hun også siger at tilstanden er stationær..?

Du har intet at tabe ved at få kommunen til at kigge på dine muligheder for enten fleksjob eller pension (jeg tænker så pension) men det er alt andet lige, godt at holde mulighederne åbne

Og for din egen psykes skyld, så se om du kan finde en som kan støtte dig i processen, for det kan godt være en tung omgang, når du er skrøbelig psykisk. Ja det er det faktisk også for de fleste andre...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat