Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2012, 23:00   #13
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Zentamor, [Tekst slettet pga personangreb]
Du har jo ikke engang gidet læse mine indlæg igennem, [Tekst slettet pga personangreb] uden at vide en fløjtende fis om min sag.

Jeg kræver ikke fuld enighed med alle i min sag, men når en bruger kontinuerligt vedbliver at kommentere på en sag de TYDELIGVIS IKKE overhovedet har læst om hvad omhandler, men bare kommenterer derud af alligevel, så står jeg 100% af.

Min tid er for kostbar til personer som dig, basta!

Skal vi bare være enige om at du ikke blander dig i mine tråde og omvendt, så er der plads til os begge på dette forum.

Alternativt skal du vide, at hvis du vedbliver så ignorerer jeg ALLE dine indlæg fremtidigt, så spar dine mange kræfter til et job i stedet.

Det er mine sidste ord til dig ligegyldigt hvad du kunne finde på at fortsætte med at skrive af ævl, [Tekst slettet pga personangreb]
Jo, bliv du bare enig med dig selv om at jeg ikke blander mig i dine tråde, finder jeg et svar til dig relevant, så besvarer jeg selvfølgelig dine spørgsmål det bedste jeg kan - det er ikke løgn at jeg føler med dig og jeg vil gerne hjælpe alt det jeg kan.

Men skulle vi ikke "ses" igen, så held og lykke fremadrettet med din sag - hvordan den så end kommer videre. Min pension er i hus, så ikke mere arbejde til mig, ikke engang en lille bitte ny arbejdsprøvning Sååå....
Zentamor er ikke logget ind