Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2012, 15:34   #8
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
Hej Torben

Hvis du har været derinde og talt med dem og ikke oplevet dig taget alvorligt.
Så prøv at høre om hvilken andre alternativer, der er til Kiapro - der er alternativer selvom de vil nægte det!!. - ved at fortælle om dine oplevelser af det og at det ikke føles som det rigtige sted for dig og at der så ikke komer noget godt resultat ud af det. Du må ikke nægte at tage til en samtale uden argumenter.

Jeg ved at kiapro har aftaler med kommuner om, at hvis de kan få en hvis pct del i ordinært arbejde, så nedsætter de betalingen og det vil kommunerne jo gerne. Og det kan sgu ikke være rigtigt at man skal komme et sted hen og de skader en.

det kan godt være at kiapro er gode til nogle typer problemer men de kroniske og usynlige lidelser er de ikke og det er så min egen erfaring, hvor de var nedladende og så helt bort fra mine gener.

Har du overvejet den tværfaglige smerteklinik i herlev?
Jeg har desværre først nu snart eftter 5 år haft held til at blive henvist derud til men pga lang ventetid vil regionen se på hvad de så kan tiblyde mig. Jeg håber at det bliver den private klinik i herlev. Du skal være obs på at kiapro også er kommet på regionens samarbejdsliste som smertebehandlingssted - jeg så det i fredags og var total målløs

smertelæge Inge Sandall i valby eller michael crowford - de bruger begge to også akupunktur. Jeg gik hos Inge - men d hjalp mig ike.
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat