Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2012, 04:32   #16
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Gunnell

Fare out! Utrolige krumspring man skal lægge øjne til læse

Du spørger:
Citat:
Hvad betyder det at de har vurderet at jeg fortsat var uarbejdsdygtig og at de ikke var enige med kommunen???
Af den del du har vist her, så giver de kommunen ret i at du var behandlingsmulig ved afslag (ved godt de har fordrejet det), men at du forsat er syg. Jeg ved ikke hvad kommunen skrev: f.eks. at du vupti kunne blive rask ved at have anden indstilling til psykolog og videre behandling med antidpressiv?

Jeg mener, du bør have en yderligere præcisering om netop dette, evt. handlingsanvisning til hvad kommune skulle have gjort i forhold til du netop ikke var arbejdsdygtig, og vel stadig ikke er det, og ikke mindst at de forholder sig til din primære sygdom, Arb.med. udtalelse om nesat til 50 erhvervsevne alene (?) for dette, el. det er måske her koen ligger begravet?

Du har ikke skrevet noget om, hvordan du evt. via psykiaterudtalelse har forsøgt at få lukket dette hul?

Tror samtidig at systemmet har svært ved at læse og erkende flg.:

Citat:
I forbindelse med at pt har oplevet sig presset af Jobcentret i forløbet, udviklede hun udtalte angstanfald. Blev udredt for hjertesygdom som man ikke fandt
Det skulle jo nødigt hedde sig, at systemmet stresser en del af os så meget, at vi faktisk bliver syge af at samarbejde med dem! Men uheldigt, at arb.med. kalder det angst, hvorfor vi kommer over i netop behandling medicin, hvorimod reel stress og deraf hjertesmerter jo ikke kan behandles.

Synes din fagforeningsbrev var udmærket, og synes reelt ikke de har svaret konkret i det jeg kan se af brevet, så tilbage til fagforening, men forstår udmærket følelsen af at slå i den berømte dyne.

Og så forstår jeg ikke lige, men det er måske bare mig, at de ikke har taget principafgørelse 25-11 i betragtning:

se nærmere under flg. link, # 117: http://www.k10.dk/showthread.php?t=18185&page=12

Det er derfor evident, at du får afklaret om arb.med. mener du har nedsat til 50 % erhvervsevne pga. fysisk sygdomme, og BAN også indrømmer at du på tidspkt. var uarbejdsdygtig, og om din arbejdsevne var varig nedsat i forhold til netop dette. Så åbner føromtalte principafgørelse netop op for en afklaring og en forlængelse eft. § 27, stk. 1, 4.

De bedste ønsker

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat