Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2012, 18:37   #52
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zentamor Se meddelelser
Om de lejere der kommer efter dig, får gavn af dine forbedringer er meget tvivlsomt, der er jo ingen garanti for at de forbedringer er korrekt udført - det er b.la dèt der lægges vægt på og kontrolleres for OG betales for, når folk benytter deres råderet og får samtlige tilladelser/godkendelser i hus og dermed en garanti for, at deres investering i en lejet bolig på den måde er beskyttet, indtil nedskrivningsperioden er slut. Det ville ikke være rimeligt at betale indskud og husleje hvis f.x el og vandarbejde er udført af klamphuggere og med skodmaterialer som DU er godt tilfreds med og syntes er luxus og godt nok til de næste.
Disse forbedringer og reparationer som jeg selv har betalt for, er udført af autoriserende håndværker og jeg har fakturer på alt dette, både EL og VVS. Nu kender vi ikke hinanden, derfor kender vi hellere ikke til vores opfattelse af luksus.

Men alt det som er blevet skiftet ud af mig er alm. Dansk standart anno 2011, mens det som er blevet udskiftet af mig, var fra DDRs tid.

Så jeg vil helt bestemt mene, at det blive stor gevinst for dem som flytter ind i den bolig.

Der er hellere ikke nogen Zentamor, som vil at vi skal være enige i det vi ser, opfatter eller konkluderer for den gang skyld.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat