Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2008, 12:58   #121
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
------------------------------

Citat:
Kære Tom Behnke

Det var nu ikke ment som en advarsel omkring hvorvidt dine mails bliver offentliggjort - blot til orientering er vi mange der følger de dialoger der er blandt borgere og politikere - vi er jo i en strenge situation og håber på hjælp fra de ansvarlige!
Altså nu kan du ikke offentliggøre hans mail det vil han ikke have , som jeg læser det, men som jeg kan tyde det så må det jo unægtelig være det at Benny sætter et svar ind fra ham og du så reagere på det ved at skrive til ham og prøver at hjælpe ham ved at oplyse ham om nogle ting som han burde vide og kunne se selv som retsordføre (har jeg ret ? )
Nå lad os lege et øjeblik at jeg har ret ....

Så kan jeg kun sige ...

Hvem fanden tror Tom Benke lige at han er , som jeg kan se det så har Benny sendt en mail til hans boks (en mail boks der er offentlig og som tilhøre folketinget , altså alle os borgere )

Og Benny henvender sig til ham som en borger der søger oplysninger og hjælp til alle de ulovligheder der foregår i det kommunale system ...

Når du så oplyser ham om hvordan tingene hænger sammen får du en tak for advarelsen ... advarsel om hvad ?

og hvordan kan det være en privat mail, det er et spørgsmål stillet for at hjælpe alle de borgere landet over der er i klemme og kender jeg Benny ret så har han garenteret sin hjemmeside som signatur på sin mail...

Så havde Tom Behnke gidet at gå ind og læse på den så ville han vide at der var en stor sandsynlighed for at det blev offentliggjort ....

vil det sige at hvis en borger skriver med nogle spørgsmål til en folkevalgt så mener denne at det er privat korrespondance ?

det er lidt langt ude, eller er det kun mig der mener at en folkevalgt der har en mail adresse og som korespondere med en fra folket , skal vide at sådan en mail kan lægges ud til gavn for andre i samme situation ?

Man må jo formode at TB ikke har noget at skjule...

Nå men det gør vel at det nu vil være en god ide at oplyse div politikkere om at deres mail vil blive offentliggjort ,og det burde jo ikke være noget problem for de er jo valgt af folket og er til for folket ....

Citat:
www.k10.dk er et forum hvor mange henter råd og vejledning, desværre er siden præget af mange groteske historier, hvor al rimelighed hører op.

Jeg håber, at du også har læst resten af min mail, og vil reagerer på indholdet her også, det kan da ikke være rimeligt at syge mennesker bliver behandlet værre en kvæg?

Mon du skal regne med svar, du har jo oplyst ham om at hans evt svar vil blive offentliggjort ...

Citat:
Det er et skalkeskjul at sige der er gode vejledningsskrivelser på området, når ikke én klageinstans - ej heller ansvarlig minister - forholder sig til at de ikke bliver overholdt! For den almindelige borger ser det ud til at være rent tidsspilde at udfærdige retningslinier, når de end ikke er det stykke papir værd, som de er skrevet på!
Mon ikke godt han ved det, men ikke kan se hvorfor han skal bruge tid på at forsvare det, det nemmeste ville jo være at lade være med at svare på din henvendelse.

Citat:
Er du uenig i ovenstående skal jeg bede dig have ulejlighed med at nævne HVEM der forholder sig til at retningslinier for Sociallæger ikke efterleves, og HVEM man med resultat kan klage til?

Denne mail offenliggøres på www.k10.dk

På forhånd tak for ulejligheden


Lena Bæk Michelsen
Ja Lena jeg for min del glæder mig til at se svaret , men jeg ville nu også godt se hvad TB har skrevet til dig , men ok du vælger at respektere hans ønske og det er fint nok...

jeg ville nok ikke have gjort det (men forstår at du gør det ) og jeg ville ikke have gjort det ud fra at du allerede i din første mail gjorde opmærksom på at svar fra ham ville blive offentliggjort dermed må han regne med at hans mail om advarsel ??? også ville blive offentliggjort...

Jeg syntes sq han er et fjols, han er valgt af folket er til for folket og skal arbejde for folket ....

han blev ikke en ophøjet person da han kom i folketinget og han er ikke på nogen høj hest ophævet over os andre.. det er øjensynligt kun ham selv der mener det ...
  Besvar med citat