Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2008, 19:26   #15
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
der må være rigtig mange penge at sparer jo ikke bare kommunerne der bruger penge på disse sager også ankestyrelsen og ankenævn bruger penge på dette område og dette til trods for at der i mange sager ligger papir på div. skader/sygdomme hvor man burde kunne træffe en hurtig afgørelse.

Nu hører jeg til en af dem der meget gerne vil lave noget i fremtiden, vil ikke ha pension på ingen måde, men jeg vil heller ikke arbejde 8 timer for så at ligge død resten af dagen.

Et af de problemer der er i alt dette, er at man førhen bare fik førtidspension for så slap systyemet af med en, kender selv til flere på den konto, og ja de skulle sparkes ud og lave noget for de fejler intet, de gad bare ikke.
Og det rammer os i dag, og de er jo stadig i blandt os dem der bare ikke gider løfte en finger, dette ved kommunerne også, men desværre tager de alle over 1 kam tænker ikke over dem der bliver tromlet ned undervejs.

Man siger at op imod 74% af alle der bliver langtidssygemeldt også rammes af pysiske følger, dertil må jeg sige det fatter jeg ikke systemet kan se lige igennem det er satme mange mennesker, faktisk er det skræmmende i mine øjne, men igen for lige at få nogen op ad stolen og sige hvad er han for en dum skid, så må det simpelthen være en fejl i statikken så svage er vi danskere sku da ikke, men ok det er nemt at sidde i hjørnet og sige gud hvor er det synd for mig, nej det er ikke synd men uheldigt, men lige meget hvad skal man huske på livet går videre og et eller andet sted derude er der 1 der holder af os.

Men igen bliver det dem der virkelig er ramt der må ligge nederst og finde sig i at blive kaldt alt mulig mærkelig af kommuner og skal finde sig i deres små narrestreger for at slippe for at betale.

Op med humøret derude man siger der er lys forude, og jeg håber alle de gode kampe der kører herinde vil bringe lidt positivt i fremtiden, måske med hjælp fra pressen
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat