Se enkelt indlæg
Gammel 22-12-2011, 21:25   #99
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
WEEEEEEE JEG ER FÆRDIG!!!!!!! Og sidder nu med mine nye tænder og ser meget yndig ud!

Jeg fik tænderne i dag, så det hele er meget nyt og jeg kan fornemme at det kræver tilvænning - det er lidt svært at tale, og noget nær umuligt at spise
Men hun sagde at det nok skulle komme og at jeg ikke må give op (og tage dem ud), med mindre de ligefrem gør ondt eller gnaver - og det gør de ikke....endnu i hvert fald.

Det har været en ORDENLIG omgang, og jeg kan næsten ikke tro at det er overstået nu. Nu skal jeg så bare ringe hvis der opstår problemer med protesen, og ellers skal jeg komme til kontrol hver 3 måned, så tandlægen sagde jeg skulle få fat i min sagsbehandler efter nytår og få søgt om et tandlægekort. Så betaler kommunen 85% af regningen hver gang. Men jeg mener at have læst, at det kun er de gamle førtidspensionister der kan få tandlægekort med 85% dækning, så jeg er lidt (meget) spændt på hvad min sagsbehandler siger. Min tandlæge siger at hun har flere nye førtidspensionister der har tandlægekort, så jeg håber sgu hun har ret....og ikke tager fejl af reglerne FØR og EFTER 2003.

- HVIS der skulle sidde en der har unitor protese derude, er det så normalt at man tygger på stålet??? Mine tænder røre ikke hinanden, de røre kun stålet
Min tandlæge sagde det var fordi hun har hævet mit bid og det var normalt, men synes lige jeg vil høre andre også....såfremt andre har erfaring.

Nå, men jeg ville som bare sige tak for støtten, og tak for de mange dejlige råd og trøstere (samt erfaringer), det har virkelig hjulpet mig gennem perioden

Og se hvor fine mine bisser er nu
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat