Se enkelt indlæg
Gammel 14-12-2011, 21:27   #26
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Egentlig ret tankevækkende: Efter jeg udviste stor viden og interesse i TERM-modellen i henhold til Liaison, og samarbejdet med undervisning i TERM-metoderne til Jobcenters medarbejdere herunder Lars Blytækker, blev jeg mødt med stor vrede og formaning om at det ikke angik mig.
Av ! av! Jeg fik da lige én over nallerne der.

Jeg fik meget konkret besked i en skrivelse fra Blytækker og co. at jeg overhovedet ikke skulle blande mig i hvilke kurser Jobcenters ansatte deltog i, det angik menlig slet ikke mig.
Der ramte jeg helt sikkert et meget ømt punkt, og derefter har de nu erklæret mig 100% psykisk rask. Det er simpelthen ikke deres opfattelse at jeg fejler noget psykisk, men de havde bare ment at Liaison var et godt bud fordi de udover fys. også har psykiatere.

Øh.... ja det hænger ikke sammen overhovedet, men det er altså også svært at trække den i land når man lige havde stemplet en fysisk dokumenteret syg borger, som hypokonder via sin betalte arbejdsmediciner, og så ikke ønsker mere snagen fra min side omkring TERM og Liaison-regi.

Jeg kan i hvert fald konstatere, at de ikke længere ønsker mig og min fine lille diktafon ud på Liaison. Jeg ved alt for meget, det er der ingen tvivl om, da jeg har fået flere "trusler" om "bål og brænd", fra de "højere magter".

Men jeg har al dokumentation i orden, så de kan bare komme an, jeg har loven på min side i modsætning til disse "højere magter."

Ingen bukken i støvet og undskyldninger fra min side - jeg er ikke bange for de "store farlige skrankepaver". Jeg hører til dem der mener ærlighed varer længst, og jeg er tilhænger af sandheden på alle fronter, herunder også at videreformidle den.

Jeg har TERM-spørgeskemaet liggende, og det er uden tvivl ikke en rar empatisk fremgangsmåde at benytte overfor nogen mennesker overhovedet.

Mange der har det svært psykisk, får det også i første omgang bedre af at søge til kulter og sekter hvor de føler et fællesskab og forståelse, men det er på falsk grundlag, og de er nemme ofre, da man jo er svag når man har det dårligt psykisk.

Men i længden giver det bagslag og disse mennesker bliver langt mere syge i længden og skal have akut reel psykisk hjælp efter sådan en gang hjernevask i kulten.
TERM og Scientologi benytter samme metoder, så kan man synes om det eller lade være.

Jeg finder metoderne dybt uempatiske og netop det, at al magt er hos TERM-lægen der afgør gennem metoden hvordan patienten skal "renses" for tidligere forestillinger" og så påduttes al det nye om at det hele foregår i hovedet, gør at patienten er totalt magtesløs i TERM-lægens hænder.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat