Se enkelt indlæg
Gammel 14-12-2011, 13:51   #545
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg er "blevet godkendt til afklaringsforløb på Job & Aktivitetscenter VE og skal begynde 2 januar, 2012 kl. 9.00".

Hurraaaa NOOOOOT.

Glæder mig bare ikke, var jo til møde i mandags derude. Fint sted, gode forhold, ro, sød social rådgiver, meeeen det bliver hårdt. Måtte hjem på sofaen on off i 3 timer efter dette ene times møde.

Min sagsbehandler som jo så også var med kom igen med den der "jamen hvad så når børnene flytter hjemme fra og det hele det "letter", så kan du jo måske arbejde igen". Hun er bare så naiv, jeg sagde også til hende, "det kan du da ikke blive ved med at sige, hvad hvis jeg vinder i lotto (hov skal lige huske at "tippe"), hvad hvis og hvad hvis"!!!!

Nå men jeg fik da talt social rådgiveren ned til at jeg "kun" er der fra kl. 9-11 og så mandag og onsdag til at starte med. Jeg spurgte så til hvordan med pauser i de 2 timer - tavshed -. Nå men dem tager jeg bare, hellere at jeg bliver der selvom jeg måske vil sidde og stirrer ind i væggen.

Kl. 9.00 har de morgen kaffe til 9.15 så må jeg tage pause derefter.

Når der så er gået 14 dage med de 2 dage - så er det også op i tid blev de enige om. WHAT!!! Ja ok, jeg skal jo afklares.

Håber stadig på verdens bedste jule/nytårs gave: medhold i klagesag over afslag på pension fra BAN.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat