Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2011, 10:13   #12
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 15
Mr x er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Wibsen Se meddelelser
Hej.

Der er ikke sket så meget mere siden sidst, jeg har en operation lige om hjørnet, så vil vente til det er overstået.

Lysten og behovet er det samme, dog er nerverne lidt større. Jeg har talt med et anonymt juridisk rådgivningscenter, og de frarådede det! Socialrådgiveren jeg talte med sagde at det det med at gøre sin pension hvilende var en dårlig ide, og at jeg skulle slutte fred med det, og finde et frivilligt arbejde.
Det har jeg nu tænkt mig at hoppe let og elegant hen over, og stadig gøre et forsøg.
Jeg skriver når der er nyt.

Ønsker dig held og lykke!
Jeg mener også du skal lade være med at forsøge at få ordinært job, som din anonyme juridisk fraråder.

Får du invalidepension fra privat forsikring (pensionsselskab f.eks. PFA) ved siden at din førtidspension?

Hvis der sker ændringer i din arbejdsevne, vil dit pensionsselskab revudere om du fortsat skal have invalidepension. Jeg kender en der mistede 6.500 kr/mdr i invalidepension fordi hun fik flexjob. Hun har det fint med pengene er væk, nu hvor hun kan arbejde lidt. Skulle hun senere måtte opgive sit flexjob pga. heldbred, får hun ikke tildelt invalidepension igen. Den ret er mistet for altid.

Kan du give et link til din anonome juridiske rådgiver? Evt. i min private k10 indbakke. Jeg kunne nemlig også godt bruge et anonymt juridisk råd.

Mvh Mr x
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat