Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2011, 02:02   #150
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Christian Krebs Lange

Christian Krebs Lange sidder som specialkonsulent i BAN, og har har netop givet mig afslag på påbegyndelse af førtidspension på groft ULOVLIGT grundlag.

Grunden er at han kræver jeg har mere arbejdsevne end min arbejdsprøvning har vist at jeg har. Han underkender min arbejdsprøvning hvilket er ulovlig praksis, det har jeg talt med Borgerrådgiveren om.

Der ligger en udførlig progressionsrapport på min arbejdsprøvning fra Incita med afgørelse: Ubetydelig arbejdsevne.
Men Christian Krebs Lange vil have min arbejdsevne skal være bedre end den er, derfor har jeg fået afslag på førtidspension, og fået at vide jeg skal have en langt større arbejdsevne end jeg har, og den skal jeg bevise gennem en længerevarende arbejdsprøvning hvor hvor det kræves jeg skal have en arbejdsevne som jeg beviseligt ikke har!!!!

Han underkender min klare fysiske diagnose, som jeg har MR scannings-billeder af, og at denne er bevisligt er blevet forværret.

Min klagesag er ikke behandlet overhovedet, ingen af mine klagepunkter er taget til efterretning eller besvaret, der har simpelthen ingen sagsbehandling fundet sted, hvilket er ulovligt.
Alle mine bilag i form af lægelige papirer som påpeger alvorlig nakkeskade er totalt ignoreret - hele afgørelsen bygger på et ulovligt grundlag.

Er der nogen der ved hvad hans uddannelse er?
Specialkonsulent siger jo ikke så meget.
Han er i hvert fald voldsomt inkompetent og benytter ulovlig praksis i sine afgørelser af klagesager, hvis indhold bliver totalt ignoreret.

Andre der har erfaringer med ham?
Hører gerne tilbage.



Bare lige ved Googlesøgning, ved ikke om det virker, men er et forsøg værd, vil jo så gerne have han selv kan finde tråden her:
Christian Krebs Lange.

Specialkonsulent Christian Krebs Lange.

Sidst redigeret af Webmaster; 04-12-2011 kl. 03:32. Årsag: De mange gentagelser er slettet. Det virker desuden ikke på den måde.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat