Se enkelt indlæg
Gammel 01-12-2011, 23:06   #538
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Så er jeg blevet indkaldt til møde i Brøndby den 12/12. Dejligt at stedet sender indkaldelse til mig samtidig med min sbér, så er man da forhånds oplyst.

Samtidig med brevet idag fik jeg en mail fra min sbér som flg.:

"Hej igen

Den 12.12.2011 kl. 10 – der er et brev på vej til dig."

Hun er da lidt obs på min sag heldigvis må man sige, men også lidt ping pong, hun har måske opdaget, at jeg ikke er så fatsvag endda.

Det første jeg tænker på når jeg får sådan en indkaldelse det er; hvor lang tid varer mødet ?? Jeg ved at jeg går kold efter ca 30 - 45 min, så begynder mine symptomer at tage til, holder jeg ud bliver de konstante og jeg må slæbe mig hjem.

Jeg ved ikke om jeg allerede nu skal skrive til stedet med cc. til min sagsbehandler, at jeg gerne vil vide hvad agendaen for mødet er og hvor lang tid at det kan tænkes af vare. Jeg ved jo godt at vi skal tale om det forløb jeg skal igang med, men det vil jeg jo også gerne vide lidt om forinden, hvorfor tænker et sted for psykisk syge i aktivering ikke på dette forøvrigt ??

Det er måske en god idé at jeg kommer ud med mine tanker om mødet og varighed allerede nu. Min sagsbehandler ved også lidt om hvornår jeg er "fyldt op" fra sidste møde, det er bare lidt mærkeligt/pinligt at man i sig selv skal sige fra overfor blot et møde allerede nu, men måske er det bedst ??
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat