Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2011, 21:37   #1
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Sterilision på kontanthjælp??

Står i en meget dum situation. Efter 4 år med spiral skal jeg her på mandag til læge og have ordnet en abort hvis ikke gravid testen er falsk positiv

Situationen er den jeg IKKE skal have børn. Har et hav af psykiske og fysiske problemer plus jeg slet ikke har det der moder instinkt. Så børn er slet ikke et spørgsmål.
Min krop er i forvejen ekstrem ustabil så hormon produkter er ikke en god ide i min krop(plus det stadig ikke er fuldt stabilt især ikke hvis jeg ikke får taget det ordnentlig). Nu spiralen har svigtet vil jeg derfor gerne bare steriliseres. MEN der er indført en egenbetaling på 12800(ca deromkring havde beløb før men fik lukket det vindue). Det kan jeg jo ikke finde på kontanthjælp + rent lovmæssigt ville det være "ulovligt" for mig at have den slags penge liggende da det SKAL modregnes i kontanthjælpen. Jeg kan jo ikke bare gå med forkert beskyttelse imod uønsket graviditet og så tage en abort når det går galt af ret oplagte grunde.

Kan jeg på en måde få kommunen til at hjælpe med dette problem er jo klart i deres interesse jeg IKKE får børn(har pensions sag kørende), da et barn ville koste dem en formue især hvis det arver mine eller kærestens defekter(også pensionist) og det meste af det vi har ER arveligt.
Håber i kan hjælpe med hvordan og hvor man anmoder om sådan noget.
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat