Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2011, 18:14   #525
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Det kan jo ikke varer længe før jeg nok skal i endnu en arbejdsprøvning, denne gang på et center, der gerne skulle være med til at sætte pkt. i min sag.

Jeg kan ikke lade være med at blive frustreret over hvor lang tid min sag skal tage endnu og hvornår jeg tilkendes et forsørgelses grundlag.

Min nye sagsbehandler forstår mig på mange områder, men siger også at det er hulens svært at få førtidspension og at jeg jo stadig er ung (43 år).

Jeg har det sådan, at vil de tilkende mig fleks så gør dog det, jeg holder bare ikke ud at jeg skal gå flere år uden at være "afsluttet".

Igen skal jeg nok bare være tålmodig, men efterhånden har min situation kostet blod, sved og mange penge, det er bare ikke retfærdigt for nogen som helst.

Afprøvningen jeg skal til er på flg. http://www.brondby.dk/sitecore/conte.../RebusSyd.aspx

Jeg håber som sagt at det bliver det sidste i min sag. BAN har jeg endnu ikke hørt fra, men det skulle blive i dec. efter 6 mdr´s ventetid. Er dog glad for at jeg fortsatte min afklaring efter afslaget på §18 i maj, 2011.

Jeg takker for jeres opmuntrende ord allerede I er de eneste der kan sætte sig ind i hvordan man har det. Familien snakker bare om private social rådgivere mm. (Ricky job, he, he), men pt. kan jeg ikke se at det gør nogen forskel i min sag.

Jeg har jo bare fået afslag på den pension kommunen søgte for mig. Det er bare træls at konstatere at job centeret ikke var gode nok til at afklare én forinden indstilling. Måske kunne en privat social rådgiver have forudset dette, det kan man jo aldrig vide.
Jeg kan ikke umiddelbart sige om det var noget for mig (eller en af konkollegaerne :-)) men du kan linke til hvor her i tråden, du har ridset din sag op? (Der er 523 indslag i tråden)
Om ikke andet har jeg måske et input eller 2
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat