Emner: Hjælp mig !!
Se enkelt indlæg
Gammel 26-11-2011, 13:12   #1
zelenizub2004
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
zelenizub2004 er ny på vejen
Hjælp mig !!

Hej allesammen, det er min første indlæg, herinde og jeg håber at der er nogen som kunne hjælpe mig. Der er så meget at fortale men jeg skal prøve at gør det kort som mulig. Jeg er 39. havde arbejdet i lang tid, mest af den tid som kranfører, men var nød til at stoppe pga. min høfte- jeg har en særlig form for calves parthes, og der er udviklet kronisk slidtgigt i ryggen. Efter speciel læge vurdering, og en 8 måneder lang process, fik jeg flex i april i år. Mens jeg ventede for at få flex, var jeg i virksomhed praktik i en transport firma,hvor de skulle vurdere hvor meget jeg kan holde til fordi det var mening at jeg skulle arbejde med noget jeg kunne holde til ( som chauffør) hvor mest af arbejde føregår i sidde stilling.Jeg havde ikke stor kørekort, men jeg havde kørt meget med kassevogn til firma. Krav til ansættelse er stor kørekort og jobcenter har betalt for en. Jeg fik stor kørekort og eu-kvalifikations bevis og fra den 01 december skulle jeg gerne begynde med arbejde ( 25 timmer om ugen). Vognmand,sagsbehandler( de 2 er åbenbart gode venner) og mig var til en møde , ca. en måned sidden, og der var aftale at jeg skulle arbejde 25 timer om ugen. Vognmand var glad for mig for det var jo gratis arbejdskraft i form for kørsel med kassevogn, forfældende arbejde i værksted som var hårdt men jeg skulle holde ud i håb at det bliver anderles når jeg begynder at kører lastbil.Meget har ændret sig siden jeg fik stort kørekort.Jeg føler at han er ligeglad mht. til min fysiske begrænsninger og fik jeg turer hvor man skal slæbe bundter med løse aviser. Første 2 dage med at køre lastbil : mandag - starter bil i firma 19.45, kommer tilbage i firma 05.15, tirsdag: starter bil kl. 21.05 tilbage i firma 06.45, total smadret med smerter i høfte og mest i ryg.Ringer på onsdag og siger at jeg kommer ikke pga. smerter. Jeg har ikke tænkt at køre for ham mere, heller ikke snakke med ham mere fordi han er åbenbart ligeglad med de betingelser mht arbejdstid eller fysiske begrænsninger og han siger en ting til sagsbehandler men gør helt anden ting og overholder ikke noget som helst. Vil meget gerne skifte firma og køre lastbil 5 timer om dagen - lokal kørsel og har aftalt tid med sagsbehandler på mandag. Men jer er bange at de sætter mig i karantetne eller lignende så min sprøgsmål er måske - kan man sige op, hvordan og hvad sker efter? skal man betale tilbage det til kørekort, føler bare at jeg står i skidt situation og håber virkelig at der er nogen med gode ide--hilsen til jer alle, H.C.
zelenizub2004 er ikke logget ind   Besvar med citat