Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2011, 22:43   #8
Charnov
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
Charnov er ny på vejen
information fra fagforening

Jeg blev ringet op af min fagforening, som fortalte at jeg skulle være glad for at jeg var blevet visiteret til fleksjob i år og at jeg havde et arbejde. For hvis jeg først fandt arbejde efter 1.1.12 ville jeg kun få for de timer som jeg kan klare.
Når jeg søger på nettet kan jeg intet bevis finde for at det passer.

Jeg bliver bare enormt frustreret da jeg føler at jeg bliver straffet for at have været udsat for en arbejdsulykke. Jeg ville som mange andre hellere kunne arbejde 37 timer om ugen på lige vilkår med andre, men det kan jeg bare ikke.

Jeg ved også godt at nogle folk kan blive direkte ondskabsfulde når de hører at man får fuldløn selvom man kun kan arbejde f.eks 15 timer om ugen. Penge gør noget ved folk

Men hvor ville jeg dog gerne bytte med de raske bare en uge så de kan se og føle hvordan jeg har det. Jeg har ikke noget valg. Jeg kan ikke arbejde igennem som jeg plejede. Jeg ville aldrig vælge at gå hjemme på evt. kontanthjælp. Jeg er 35 år, blev skadet for 3½ år siden.

Så jeg forstår ikke hvorfor syge skal straffes. Vi bliver hverdag mindet om at vi ikke kan så meget som så mange andre og så vil de gå efter os økonomisk. Jeg håber det er en høne der er blevet til en elefant...
Charnov er ikke logget ind   Besvar med citat