Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2011, 18:45   #516
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Ja, et eller andet sted tyder det jo ikke helt på at hun - din nye sb hælder til en FP til dig.

Men det er nok en meget naturlig reaktion der kommer fra dig, nu hvor der bliver sat fokus på dig, din sygdom, din medicinering og så videre, hvor du tidligere har gået og været " lidt fredet".

Der bliver ligesom nok en gang rippet op i hvorfor man igrunden er syg og ønsker en FP.

Du kan jo ikke gøre meget andet end at troppe op på kurset og så tage en dag af gangen.

Så har du ihvertfald gjort dit eller prøvet og de så kan vurdere noget derudfra eller osse sende dig ud i en arbejdsprøvning efterfølgende, må tiden vise.

Den der med værkstedet har hun jo ret i, man er rimelig beskyttet sådan et sted og det afspejler jo ikke virkelighedens arbejdsmarked.

Vil ønske dig held & lykke med kurset til at starte med, så må vi se hvor du ender henne.
jeg er faktisk helt enig, når man har gået et stykke tid for sig selv
så er det svært, når der fra den ene dag til anden kommer en stor fokus på en. især når der bliver stillet spøgsmålstegn hvorfor man går der hjemme.

det var heller ikke sjovt da de snakkede om jeg skulle arbejdsprøvning
når det er 3 år siden. men det er blevet helt aflyst.

men tror stadig det bliver godt og få en vurdering fra stedet, frem for en eller anden psykiater. så der bliver beskrevet hvad man kan og ikke kan.
det har jeg så fået lavet via mit bosted i stedet for, netop grunden til en ny arbejdsprøvning er udelukket
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat