Se enkelt indlæg
Gammel 08-11-2011, 05:15   #1
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Cool Livet efter fortidspension?

Hvad LAVER man? Stiller op med SIG selv?

Jeg har rigtig svært ved det, jo- jeg strikker lidt, og når jeg orker det (sjældent) gør jeg lidt rent/går i haven.

Da jeg i mange år har skåret mine hobbies ned (male, tegne og skrive), så synes jeg det er rigtig svært, at finde ud af, hvad pokker, man stiller op med sig selv- nu man har tiden og muligheden?

Da min fysik er lavet af kagedej, er det også noget, hvor jeg kan en tid- og så slet intet i ugevis.

Jeg synes, det er svært!
Jeg kan ikke planlægge mine dage, da det svinger meget, hvad jeg kan. Nogen gange skal jeg bare i gang. Andre bliver det til ikke og en bønne.

Jeg har slidgigt, svajryg, muskelfascialt smertesyndrom (udstrålende smerter ud i albuen og føleforstyrrelser i fingrene), seneskedehindebetændelse (on/off) og personlighedsforstyrrelse. (Jeg er ængstelig, træt og trist - eller bliver det nemt!).

For POKKER!

Hvad stiller man op med sig selv, når man i årevis har lagt alt det sjove på hylden lidt efter lidt? Jeg gider faktisk ikke tage min tegne/maledims op, da det tager tid og kræfter at tegne sig op igen. (Det samme med at male billeder). Eller at skrive. Jeg var meget god, men jeg orker ikke mere.

Hvad gør I andre?

Jeg har efterhånden fået neutraliseret alle kattene. (DYRT) Så jeg ved også, at jeg stresser enormt meget, hvis jeg skal noget. Jeg ville gerne svømme- eller gå til fx badminton (det var jeg ret skrap til), men det duer ikke med at køre langt på knallert. Jeg får stjerneondt i nakken/hovedpine.

Jeg har også overvejet at gå i skole igen (HF), men det er jo hårrejsende dyrt, og bare tanken om eksamen giver mig åndenød og hjerteflimmer. Skriftlig kan jeg bedre, men...

Jeg sidder ikke og keder mig- ellers- , jeg læser bøger, og har brugt de sidste 7-8 år på at læse engelske bøger.


Mvh
Pinny
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat