Se enkelt indlæg
Gammel 07-11-2011, 21:49   #147
e77
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2011
Indlæg: 120
Styrke: 14
e77 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej e77,

Jeg syntes at du i forbindelse med at du levere din ressource profil retur med "rettelser" laver en skrivelse hvor du ytre dig omkring indsigelser til din sag.

Du skal ikke skyde med spred hagl, du skal blot stille de spørgsmål du har, f.eks om "hvad skal der til, for at du kan fuldende din afklaring". Ligeledes skal du spørge til om hvad der skal til for at du bliver afklaret iht. ftp. og om du skal betragte din rp. som partshøring i forhold til sdp. stop eller ??

Såfremt det er en partshøring ønsker du tilbagemelding herom omg. så du kan vende tilbage med samme.

Hvad med din fagforening er de gået i hi ??

Kunne du kort ridse din forløbne sag op, så kunne vi måske hjælpe dig med en skrivelse.

Som jeg selv skriver til alle andre, specielt de nye, så skriver jeg lige videre i min egen tråd. Jeg tænker at du i forbindelse med din returnering af rp, på mandag kunne lave et brev hvor der f.eks. står som flg.

"xx kommune
Att.
Dato. 07.11.11

Vedr. Returnering af ressourceprofil med rettelser.

Jeg returnere herved som udbedt min ressource profil med rettelser og anmoder om en ny og tilrettet ressource profil til godkendelse snarest muligt.

Jeg er uforstående overfor om hvorvidt denne ressource profil gælder som partshøring omkring sygedagpenge stop ? I såfald beder jeg om en separat partshøring herfor snarest muligt.

Ser frem til at høre fra jer."

Og det er altså ligemeget hvor gode venner du har været med din sbér, nu er det business med kommunen..... Meeen det er da også pænt skrevet :-)))

Hej Enteneller.

Endnu engang tak for dine gode råd.

Jeg fik lavet nogle indsigelser, og fik skrevet et "pænt" følgebrev

Jeg har afleveret den i dag på jobcenter, og må nu bare vente på hvad der sker.

Fagforening sagde at det ville blive svært med § 27 stk.1 nr 4 flexjob/førtidspension pga. speciallægens udtalelser, men at jeg skulle "trække" nogle flere ting ud af udtalelserne fra lægekonsulenten, hvor han bakker op om udtalelser fra speciallægen.

Så mente fagforening at jeg burde at kunne forlænges på § 27 stk.1 nr. 1, revalidering, pga. et par ting de skriver i ressourceprofilen.

Så nu har jeg hentydet lidt til begge de §'er.

Jeg skal nok også lige få stillet min sag op, så det er nemmere at få et billede af min sag.

Jeg skal bare lige have pustet ud, efter de her dage med ressourceprofilen. Følte nærmest jeg var til eksamen.
e77 er ikke logget ind   Besvar med citat