Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2011, 15:33   #115
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af e77 Se meddelelser
Har endelig fået min ressourceprofil

Er der en (eller flere) der vil være sød at forklare mig hvad jeg skal med den nu.

Jeg har læst den igennem, og der står kun beskrevet 1 af mine arbejdsprøvninger.??? Jeg har altså været i 6.

Er det normalt.??

Hmm hvis jeg var dig, vil jeg nok lige fortælle dem skriftligt, at du altså har været i mere end en arbejdsprøvning og at man har nået frem til at kunne klare max 16 timer ugentligt....

Samtidg står der at jobkonsulenten mener at der stadig er afprøvningsmuligheder ift. arbejdsevnen hvor alle skånehensyn kan efterkommes.????

Har man nævnt hvillke muligheder der er for at alle skånehensyn kan efterkommes? Fortæl, at de allerede nævner, at du har skånehensyn, så betyder det vel også, at de bør erkende, at du har et nedsat arbejdsevne.

Men hvorfor har hun så ikke sørget for det noget før??
Ja godt spørgsmål, nu hvor du har været i mange arbejdsprøvninger.... har de ikke skrive hvad de har tænkt sig at gøre i næste arbejdsprøvning, så spørg, hvad de dog har tænkt sig at gøre, hvis de ikke har foreslået hvordan..

Jeg har jo selv forslået Jobkonsulent at jeg ville afprøves på fx. kontor, ( det står også i aktindsigten) men til det har hun altid svaret, at hun ikke kan finde et kontor at få mig afprøvet i, da det er svært at finde, og da jeg ikke er uddannet.

Nævn at du har foreslået det.

Det vil jeg gerne skrive en kommentar til, men hvordan??

Du kan bare skrive dine tanker til det. Tror også det vil være godt at skrive, at de skal benytte arbejdsevnemetoden, og at de skal se på din arbejdsevne som helhed og huske at du altså max har kunnet klare sig med 16 timer ugentligt. At de bør af den grund kunne lade dig fortsætte på sygedagpenge.

Måske også oplyse dem, at dit helbred er blevet forværret....


Håber i kan hjælpe.

Min fagforening har fri
Håber ovenstående kan hjælpe dig lidt på vejen.... Har de skrevet en fristdato for at du kan indlevere kommentarer?? Hvis nej, så bed dem om at oplyse dig det og sig til dem, at det er den fristdato, de først tidligst må stoppe sygedagpengene.... (sådan mener jeg det er)
curls er ikke logget ind   Besvar med citat