Se enkelt indlæg
Gammel 27-10-2011, 19:38   #87
e77
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2011
Indlæg: 120
Styrke: 14
e77 er ny på vejen
Opdatering

Øv øv, mit møde med SB gik ikke så godt.

Håbede lidt på at jeg evt. kunne blive forlænget med § 27 stk nr 4, den som hedder om man er berettiget til flex/pension. (håber på flex) Men nej, jeg kan ikke blive forlænget, og skal på KHJ.

Jeg har endnu ikke fået/set min ressurceprofil, den sender SB i morgen, så jeg har den mandag. Men der stopper sygegagpenge jo. Så hvad skal jeg så bruge den til.???

Sb siger at grunden til at jeg ikke kan forlænges er fordi speciallægen skriver til slut: Det kan være nødvendigt at e77 skal arbejde på nedsat tid, man kan ikke forvente e77 kan arbejde på fuld tid, i hverfald ikke lige nu.

Sociallægen skriver derimod, at det er sansynligt at jeg ikke kommer til at arbejde på ordinære vilkår, samt at det ikke kan udelukkest at tilstanden er kronificeret.


Jeg har været i 6 arbejdsprøvninger på ca. 1 år, og alle viser ca.16 timer/uge. Nu siger SB at når jeg kommer på KHJ, så skal jeg nok på et arbejdsmarkeds-center... Men hvorfor først nu???

jeg vil naturligvis klage når jeg får begrundelsen på skrift ( om 8 dage sagde SB )

Men jeg er mega dårlig til sådan noget... Hvordan starter man en klage, og hvad er vigtigt at få med??
e77 er ikke logget ind   Besvar med citat