Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2011, 17:36   #77
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af e77 Se meddelelser
Hej Curls.

Jeg har tænkt meget over revalideringen. Problemet er bare, at jeg ikke længere tror på, at jeg ville kunne gennemføre det.

Jeg har ikke andre oplysninger fra speciallæger end dem SB har, og de er nye.

Men jeg er pt. i gang med at blive smerte dækket medicinisk (hvis det hedder sådan), men det har desværre ingen effekt lige pt.

Tænkte på om jeg kan bruge denne her til noget på Torsdag??

Citat:

§ 7 a. Senest 2 uger før en erhvervsrettet foranstaltning hører op, skal kommunalbestyrelsen tage stilling til, om der er behov for yderligere foranstaltninger for at bringe borgeren tilbage til arbejdsmarkedet. Ved vurderingen skal borgeren, egen læge, den faglige organisation, virksomheder m.fl. inddrages.

Stk. 2. Hvis kommunalbestyrelsen træffer afgørelse om yderligere foranstaltninger, skal disse sættes i værk i umiddelbar tilknytning til ophøret af den nuværende foranstaltning.

Kilde: Bekendtgørelse af lov om retssikkerhed og administration på det sociale område


Eller er det forsent.?
Jo det kan du godt. Tænkte også på med de 14 dage. At du egentlig ikke er blevet varslet 14 dage før stop. Du kan bare nøjes med at sige "at du ikke er blevet varslet 14 dage før stop af sygedagpenge den 1.11. Og at du endnu ikke er blevet partshørt" Hvis du altså ikke er blevet partshørt.....

Jeg håber I vil finde en løsning, og at hun ikke bare siger "du skal på kontanthjælp"... De skal hjælpe dig i stedet for at tænke på pengekassen... Du kan lige så godt sige til hende til samtalen, at hvis de vil give afslag på forlængelse, så vil du klage over afgørelsen...

Fortæl hende lidt om smerte medicinsk du er i, at den ikke hjælper. Og at dit helbred er forværret. (det med forværring synes jeg er vigtigt - da de ikke skal tro, det er kun midlertidigt, men at det er en varig lidelse eller følger af lidelsen)
curls er ikke logget ind   Besvar med citat