Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2011, 17:23   #74
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bobbi Se meddelelser
Hej igen

Jeg syntes det er totalt grænseoverskridende og nedværdigende at skulle ligge ned bla. vildt fremmede mennesker de vil gerne måle min arbejdsevne og det kan de ikke når jeg går hjem de stiller et lukket rum til rådighed. Jeg har lavet en tråd herinde under ERFARING søges den er ca. 2 uger gammel der var faktisk ingen der havde prøvet det udover dem der kommer på REVA center.
Mvh Bobbi
Hej Bobbi, jeg så godt nok i dit andet indlæg herinde i den her tråd om, at du ligger ned. Det synes jeg også lyder hårdt. Jeg tænkte om du har hjælpemidler til arbejdsprøvninger? I form af f.eks. sænkebord eller siddepuder, specialstol? Og hvad med din ryg, har du f.eks. støttekorset til at lindre lidelserne? Tja mange spørgsmål, men håber bare på at du får al den rette hjælp. Jobcentrene stiller arbejdsredskaber til rådighed. Du kan du snakke med din læge om det at du ligger meget ned i den her arbejdsprøvning. Måske kan lægen gøre noget for dig og sige til jobcentret (eller skrive), at det ikke lige er en arbejdsfunktion for dig at klare. ... Det var lige et bud...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat