Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2011, 17:16   #73
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af e77 Se meddelelser
Tusind tak for gode råd Curls.


Og det med at mit helbred er blevet forværret på det sidste, er faktisk rigtigt.

Var heldigvis til læge lige netop ang. dette i sidste uge. Og min læge råede mig til at lytte bedre efter min krop, og måske gå lidt ned i tid.

Men desværre ikke noget jeg har på skrift.
Jeg kiggede lige din tråd igennem. Hvis du kigger på dit eget indlæg i nr. #37, at du og din (tidligere) sagsbehandler har snakket om revalidering. Det synes jeg absolut du skal nævne for din nye sagsbehandler her på torsdag.

Hvad synes du selv om idéen om revalidering? Hvis du synes det er den rette vej, så sig til hende, at du vil søge om revalidering, fordi du mener at have et varigt nedsat arbejdsevne, altså at du ikke længere kan arbejde i det fag, som du var i før. Og evt. fortælle dine tanker om f.eks. en ny uddannelse.

Det lægen har sagt til dig, må du nævne til sagsbehandleren - og sig, der er fordi dit helbred er blevet forværret. Også selvom du ikke har den her forværring på skrift. Jobcentret kan her f.eks. vælge at indhente statusattest fra din læge eller hos en speciallæge. Hvis du har været hos en speciallæge f.eks. i forbindelse med ryglidelser, og du mener de mangler speciallægeoplysninger fra sådan et sted, så fortæl dem, hvor du har været til undersøgelse hos her i den sidste tid.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat