Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2011, 00:30   #35
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Jeg kan godt forstå dig Ingrid... jeg har forsøgt at læse ekselevens tråd(e), men opgav.. for det eneste der er, er hak hak hak til HKI..

Nu aner jeg ikke om det er denne her tråd der omhandler anden aktør som arbejdsprøvningssted.. men I får altså lige historien alligevel ...

Min internet veninde har været i arbejdsprøvning .. i et par af de værksteder.. IT .. og så et sted hvor hun skulle lave collage... og så var der vist også kontor..

Og den jobkonsulent hun havde derude fra, var simpelthen alletiders... h*n sørgede for at alle papirer var i orden .. og fra hun havde underskrevet hendes ressourceprofil, så gik der ikke mere end ca 2 uger så var hendes pension i hus...

Jeg læste den slutrapp. vedkommende havde skrevet derude fra.. og den beskrev hvad hun havde lavet og hvordan osv - hvordan hun taklede det osv helt ned i detaljer...

Hun mødte kun flinke og rare personer derude ...

Så jeg fatter simpelthen ikke at du bliver ved at at hitte på ting og sager for at hakke på det firma... gad vide om alle de tråde du har lavet om det firma ikke siger mere om dig end om dem...
I dine øjne er det vist lige meget hvad dælen de gør derude .. for alt er smask forkert...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat