Se enkelt indlæg
Gammel 22-10-2011, 11:43   #5
Experimental
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 303
Styrke: 15
Experimental er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
tak for oversættelsen, exp....

-py ha, godt at vide at jeg stadig har lidt tilbage "deroppe" og ikke har totalt misforstået budskabet
Det er ikke dig, det er måden de venstreorienterede intellektuelle ofte taler et akademisk sprog de fleste ikke forstår og deres budskab bliver sådan en forskræmt lille pipfugl der skjuler sig i fine ord, retorik og vægelsind uden nogensinde at sige helt klart, hvad de faktisk vil sige.

Det er nu også i høj grad på grund af ovennævnte måde at formulere sig på, at kapitalisterne er sluppet så nemt afsted med at omdefinere velfærdsbegrebet på den måde som de har, og sådan set også dirigerer resten af orkestret af hvad man skal tale om. Spørg dig selv om hvorfor man mest skulle tale om økonomi under valgkampen? Fordi VK orkestret dirigerede det, og alle dansede efter deres fløjte.

Nåh ja.. jeg ta'r en varm bolle med smør til den næste kop kaffe, med mælk. (Også kendt som Café latte med friskbagt økologisk brød og et strejf af Landmandens Lyksaligheder ovenpå imens jeg har en diskurs med førsteårs studinen. (Se referencen til Ewald og du ved hvad jeg mener))
Experimental er ikke logget ind   Besvar med citat