Se enkelt indlæg
Gammel 13-10-2011, 23:56   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg ved ikke....når jeg kigger på deres lønninger/pensioner, jamen så får de jo mindre end de bedste studieværter - og deres arbejdstider er benhårde, og deres arbejde ikke altid nogen dans på roser, hvor imod en studievært bare skal sludre og se lidt godt ud.

Selvom jeg prøver, så kan jeg ikke blive særlig fortørnet. Selvfølgelig er der langt fra Mimi Jacabosens 49.000 til mine egne 12.000, men jeg er jo fra et andet univers - ikke fra red barnet, men red røven og hold tungen lige i munden.

Når alt kommer til alt, så er deres lønninger/pensioner mere i stil med læger og speciallægers løn, hvilket er fint med mig.

Det kan så bare godt ærger mig, at de ikke kan heale samfundet og gøre det mere tåleligt for de sygeste og svageste, når det er dem der står med skalpellen.

Jeg har netop siddet og læst lidt i regeringsgrundlaget, og det slår mig faktisk, at ''De unge'' nu er folk under 30. Hvor ''De unge'' under VKO var folk under 40.........

Synes den nye regering ser lidt mere realistisk på alder - har altid syntes unge under 40 lød latterligt.

- bare lige et sidespor.

Sidst redigeret af Webmaster; 14-10-2011 kl. 08:24. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden slået sammen til 1
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat